В месенджері WhatsApp з’явилася функція покупок в чатах

Один з найпопулярніших в світі месенджерів входить в світ електронної комерції, надаючи бізнесу можливість продавати товари і послуги.

Нові інструменти дозволять продавцям відображати товари і послуги, краще взаємодіяти з покупцями, приймати платежі безпосередньо через WhatsApp. Нові функції дозволяють перевіряти наявність товарів в Facebook Shop і Instagram Shop прямо зараз в чаті. Все реалізовано таким чином, щоб спростити користувачеві процес покупки.

Поява нових функцій є частиною плану по зміцненню WhatsApp, що належить Facebook, в комунікації між бізнесом та споживачами (B2C). Розробники заявили, що вони приділили велику увагу інтеграції месенджера з іншими бізнес-додатками, використовуваними вендорами.

Поява інструментів продажів в WhatsApp здається логічною на тлі пандемії коронавіруса, коли все більше і більше споживачів у всьому світі активно переходять до онлайн-покупок.

Джерело: All Retail

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *