Бренди класу люкс користуються великим успіхом у Китаї

Незважаючи на обмеження та перехід споживачів на онлайн-канали, люксові бренди продовжують активно розвиватися на китайському ринку. Заможні китайські споживачі, які раніше робили покупки в Італії та Франції, тепер змушені робити покупки всередині країни, що робить ринок більш привабливим для міжнародних брендів.

Ціни на предмети розкоші в Піднебесній традиційно вищі, ніж за кордоном. І все-таки в умовах пандемії споживачі готові переплачувати і витрачати десятки тисяч доларів на товари від розкішних будинків моди.

Лідерами продажів предметів розкоші є універмаг SKP в Пекіні з річним оборотом 3,73 млрд доларів, Guanggu World City в Ухані (20,8 млрд доларів) і Beijing China World Mall (20,2 млрд доларів). Більшість найпопулярніших торгових центрів також розташовані в Шанхаї, Ханчжоу, Нанкіні та Шеньчжені.

За оцінками експертів, пекінський SKP у 2021 році випередив Harrods за обсягами продажів і посів перше місце у світі за доходами серед універмагів. Також магазин займає перше місце у світі за доходом на квадратний метр торгової площі. Відвідуваність торгового центру зросла на 15% до 15 мільйонів людей на рік.

Міжнародні люксові бренди, як правило, відкривають свої магазини в найбільших торгових центрах Китаю. Таким чином, SKP за останні роки припадає на 38% світових прем’єр брендів. Універмаг об’єднує розкішні моно-магазини провідних брендів і десятки модельєрів. Експерти відзначають, що провідні будинки моди також пропонують індивідуальну продукцію та ексклюзивні пропозиції спеціально для клієнтів провідних торгових центрів Китаю.

Джерело: All Retail

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *