Фокстрот готується до запуску нових об’єктів у дев’яти ТРЦ країни

Рітейлер побутової та електронної техніки Фокстрот дотримується заданого плану розвитку мережі, анонсуючи відкриття магазинів у провідних ТРЦ країни: у столичних ТРЦ Blockbuster Mall і РайON, одеському Fontan Sky center, харківському ТРЦ «Караван» та низці інших.

Фокстрот – одна з найбільших торговельних мереж за кількістю магазинів і обсягами продажів електроніки та побутової техніки в Україні. Станом на березень 2021 року бренд є омніканальним (офлайн і онлайн торгівля): охоплює 162 магазини загальною торгівельною площею 153 тис. кв. м в 90 обласних і районних центрах України та інтернет-магазин FOXTROT.UA, трафік відвідування якого сягає 9,5 млн користувачів в місяць.

Наприкінці березня стало відомо про підписання договору оренди між мережею Фокстрот та компанією DCH Infrastructure & Real Estate – девелопера торгівельно-розважального центру Karavan Mall (ТРЦ «Караван») у Харкові. Відкриття повноформатного магазину електроніки заплановане у влітку 2021 року. Це буде сьомий магазин бренду Фокстрот у «першій» столиці, загальною площею – 1411 кв.м.

«Минулий рік був особливим та непередбачуваним на обставини, перед якими постав увесь світ. Було складно і водночас цікаво, оскільки ми шукали й знаходили нестандартні шляхи й рішення, навчилися працювати у нових умовах, жити у новій реальності, – зазначив Олексій Зозуля, CEO мережі Фокстрот. – Нинішня ситуація доводить, що той бізнес сильніший, хто має рівнозначно сильні позиції як в офлайні, так і в онлайні. Тому, зміцнившись у діджиталі, не перестаємо розвивати роздрібну мережу: цього року презентуємо нашим покупцям дев’ять нових магазинів у популярних ТРЦ різних міст України».

Одним із найближчих відкриттів очікується презентація офлайн представництва бренду електроніки та побутової техніки у ТРЦ Blockbuster Mall у Києві. Магазин розташований на другому поверсі, неподалік магазина IKEA, загальною площею 960 кв.м, торгова – 777 кв.м. з розширеною вхідною зоною та фірмовим сервісним хабом.

У квітні готується до відкриття ще один Фокстрот у Києві – у ТРЦ «РайON», що стане двадцять третім магазином мережі у столиці. Загальна площа – 905 кв.м, торгова – 747 кв.м.

Разом з тим, на «низькому старті» Одеса: там рітейлер готує до запуску новий об’єкт у ТРЦ Fontan Sky center, що охопить 784 кв.м загальної та 599 кв.м торгової площі.

Раніше повідомлялося, що мережа Фокстрот продовжує модернізацію мережі, запланувавши у цьому фінансовому році оновити близько 20 магазинів, а також відкрити нові.

Джерело: All Retail

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *