Власник бренду Lipton продав чайний бізнес за 4,5 мільярда євро

Корпорація Unilever Plc, один із світових лідерів у виробництві продуктів харчування та товарів для дому, продає чайний бізнес, у тому числі бренд Lipton, фонду CVC Capital за 4,5 млрд євро.

У портфель відповідного підрозділу ekaterra загалом входить 34 чайні бренди, його виручка у 2020 році склала близько 2 млрд євро, повідомляє Інтерфакс-Україна.

Як зазначається у прес-релізі компанії, продаж підрозділу є частиною стратегії Unilever, яка передбачає фокус на категоріях продукції, що найбільш швидко зростають.

Водночас Unilever не змогла повернути до зростання чайний бізнес, результати якого погіршувалися останніми роками на тлі зміни вподобань споживачів. У січні 2020 року компанія оголосила, що розглядає можливість його продажу.

Основну частину портфеля підрозділу становлять бренди чорного чаю, споживання якого у США, Європі та інших розвинених країнах скорочується на користь інших видів чаю, кави та бутильованої води.

Джерело: Інтерфакс-Україна

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *