Нова пошта запустила новий сервіс для управління посилкою

Нова пошта запустила платформу, що дозволяє управляти своєю доставкою без звернень до контакт-центру: продовжити термін зберігання у відділенні, зробити переадресацію, відмовитися від посилки, оплатити послуги або дізнатися місцезнаходження посилки, йдеться в прес-релізі компанії.

Як тільки посилка зафіксована до відправлення, клієнти отримають повідомлення в Viber або СМС з посиланням на сервіс для управління доставкою. Він адаптований до користування різних гаджетів: як зі смартфона, так і з компʼютера.

“Щомісяця 4 млн клієнтів відстежують свої посилки на сайті Нової пошти. Раніше можна було тільки дізнатися статус відправки і оплатити його, а для здійснення інших операцій потрібно було звертатися в контакт-центр, відділення або мобільний додаток. Новий інструмент дозволяє самостійно управляти своїми відправленнями і дуже економить час “, — коментує Олександр Бульба, СЕО Нової пошти.

Джерело: БізнесЦензор

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *