Nestlé запускає лінійку продуктів «Мівіна®» у преміум сегменті

Рішенню про запуск продуктів сприяли зростання популярності вуличної їжі та запит споживачів на більше різноманіття смаків.

Як показують результати досліджень уподобань споживачів, тенденції та запити споживачів на ринку вермішелі швидкого приготування в Україні змінюються. Частка стандартного сегмента вермішелі швидкого приготування за 2019-2020 роки в Україні зменшилася, натомість популярність преміумсегмента та імпортованої продукції істотно зросла.

Беручи до уваги зміну тенденцій та уподобань споживачів, Nestlé в Україні та бренд «Мівіна®» фокусують увагу на нових напрямах і запускають нову лінійку продукції «Мівіна®» із соусами «МІВІНА® Street Food™». До інноваційної лінійки, яку запускають на українському ринку, увійшли вермішель у густих соусах зі смаками «Кунжут і смажена курка» та «Пікантний теріякі» та велика порція вермішелі «Мівіна®» із соусами зі смаками «Яловичина з розмарином» і «Медова курочка-карі».

Для вермішелі в густому соусі в стакані була використана спеціально розроблена лінійка азіатських смаків, що так сподобалася споживачам у ЄС. Зокрема, аналогічний продукт від Nestlé в стакані вже є на ринках Німеччини, Фінляндії, Норвегії, Австрії, Швеції, Нідерландів, Латвії, Литви, Хорватії, Польщі, Словаччини, Угорщини, Чехії, Естонії та Греції та продовжує крокувати країнами Європи.

Смаки, з якими буде представлена “МІВІНА® Street Food™«у стакані, наразі не мають аналогів на ринку вермішелі швидкого приготування в Україні — «Кунжут і смажена курка» та «Пікантний теріякі».

Інша новинка «Мівіни» в преміальній лінійці Street Food — вермішель із соусом у збільшеній пачці, що має стати найкращим рішенням для споживачів, які обирають між приготуванням однієї пачки вермішелі та двома. Спеціально розроблені соуси надають вермішелі насиченого смаку, а збільшена порція дасть змогу втамувати голод та насолодитися смачною та поживною стравою завдяки лише одній пачці. Смаки, з якими буде представлена «МІВІНА® Street Food™» із рідким соусом, — «Яловичина з розмарином» і «Медова курочка-карі».

Широка дистрибуція нової преміальної лінійки вермішелі «Мівіна» активно створюється, а продукти вже можна знайти на полицях великих мережевих супермаркетів України.

Джерело: All Retail

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *