H&M збільшив виручку в Україні в півтора рази

Шведська компанія Hennes & Mauritz AB (H&M), власник другої за величиною в Європі мережі магазинів одягу, збільшила виручку в своїх українських магазинах на 59% в гривні в третьому фінансовому кварталі (1 червня — 31 серпня).

За третій фінквартал продажу H&M в Україні склали 86 млн шведських крон ($ 9,65 млн), що в 1,5 рази більше, ніж за такий же період 2019 роки (56 млн шведських крон, або $ 6,28 млн). Таким чином, зростання в шведських кронах склало 54%, а в гривні — 59%.

Компанія за цей період запустила два нових магазини в Україні, розширивши таким чином мережу до п’яти об’єктів (всі — в Києві).

В цілому за дев’ять місяців фінансового року H&M збільшив виручку на 10% — до 156 млн шведських крон (142 млн шведських крон за 9 міс.-2019 року), тоді як зростання продажів в гривні склало 5%.

Як повідомлялося, H&M 11 червня відкрив четверту торговельну точку в Україні в ТРЦ Dream Town і 1 серпня — п’яту, в ТРЦ Retroville.

За результатами 2019 року H&M в Україні відкрив одну нову торгову точку і збільшив майже в чотири рази продажі, до 227 млн шведських крон (близько $ 24 млн).

Джерело: Інтерфакс-Україна

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *