Coca-Cola представить альтернативу пластиковим пляшкам в Європі

Компанія Coca-Cola, один з найбільших виробників пластика в індустрії продуктів харчування і напоїв, підтвердила плани випробувати в цьому році 2 тис. паперових пляшок, щоб перевірити міцність матеріалу в якості альтернативи одноразовому пластику. Пляшки будуть використовуватися для зберігання напою AdeZ компанії Coca-Cola на угорському ринку і зʼявляться на полицях роздрібних продавців в II кварталі 2021 року.

Кожна пляшка складається з зовнішньої оболонки на паперовій основі, виготовленої з екологічно чистих матеріалів, і лайнера на біологічній основі, який діє як барʼєр для рідини всередині.

Coca-Cola заявляє, що ця частина упаковки може бути перероблена на папір у більшості європейських ринків, включаючи Угорщину. Ще залишаються пластикова кришка і пластиковий вкладиш, але ці елементи важать менше, ніж традиційні ПЕТ-пляшки, і, за оцінкою Coca-Cola, вони підлягають переробці.

Компанія Coca-Cola працювала з іншими відомими компаніями, включаючи Absolut, LʼOreal і Carlsberg, для створення цих типів пляшок. Проект створений у співпраці з The Paper Bottle Company (Paboco).

Кінцева мета Paboco — створити пляшку, в якій всі компоненти можуть бути перероблені в папір. Крім того, пляшка повинна відповідати сучасним вимогам упаковки без використання пластику в таких секторах, як їжа і напої, здоровʼя і краса.

Оголошення компанії Coca-Cola було зроблено після того, як член групи Paboco Absolut підтвердив плани з проведення первинних випробувань паперових пляшок. З осені 2020 року алкогольний гігант продав 2 тис. пляшок на ринках Швеції та Великобританії. Як і компанія Coca-Cola, Absolut хоче оцінити думка споживачів, а також практичність цього типу упаковки.

Також один з лідерів ринку напоїв — Diageo представив в 2020 році паперову пляшку для горілки. Упаковка дебютує в серії шотландського віскі Johnnie Walker в першій половині 2021 року.

Diageo, виробник алкогольних напоїв, таких як Smirnoff і Guinness, заявляє, що пляшка є першим в світі варіантом повністю паперовим. Пляшка виготовлена ​​з екологічно чистого деревного волокна і відповідає стандартам безпеки харчових продуктів.

Також в число компаній, що виявили інтерес до розробки та впровадження еко-упаковки входятPepsiCo і Unilever.

Джерело: Wiadomosci Handlowe

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *